My Friends

Assalamualaikum kawan2 .
Hari ni nurul nak cerita pasal kawan2 nurul . Entah kenapa tahun ni nurul rasa , nurul terlalu berubah sehingga kan kawan2 nurul yg selalu tolong nurul semasa nurul dalam susah pun nurul macam layan tak layan dah sekarang , hmm . Kenapa dengan Nurul ? Mana Nurul yang dulu :(
Nurul berubah mungkin sebab kelas lain2 dan susah nak jumpa mungkin ? Entah laa kawan2 nurul semua cakap nurul berubah . Tapi walau apa pun yg terjadi , nurul takkan pernah lupa 2 budak yang nurul paling sayang ni NURUL HUSNINA & NUR NADIAH HANIM . Depa 2 orang ni lahh yg tolong nurul masa nurul dalam kesusahan . Tengok macam tahun lepas , kan nurul ada cerita pasal nurul bergaduh dengan DAYAH , yang pasal perselisihan faham sikit jaa , jadi masalah besar sebab ada beberapa dalang dalam hal tuh .hmm
Dalam perselisihan faham tuh lah , 2 orang SUPERWOMEN yg datang membantu nurul iaitu , lihat gambar bawah :


BEST FRIENDS FORNOW :*
Okay laa kawan2 mata nurul dah kuyup dah ni , hehe .
Dan sebelum nurul nak pegi tido , nurul nak ingat kan untuk nurul and kawan2 , kalau dah dapat kawan yg terbaik buat kita jangan lahh abaikan mereka , nanti bila kita susah balik , kita akan cari depa balik , lepas tuh mula laa gaduh , hg kawan makan kawan laa , kawan tikam kawan laa , hmm :')