Pages

Homework~


Annyeonghaseyo!!
Dengar dengarlah Citer aku nieh Okeyy !

ergghh.. malaz tol larr nak p kOlah esok. dh lew homEwork sepatah pa tak buat lagi,, BAGOS qamarina.bagos. tu lar balik kolah tak pegang buku dah. yg aku tuju dulu makan. hahax ,,
nieh,,nieh. aku nak citer pasal tdi kt kOlah. time nak balik kolah tadi aku dew nmpak sorang bUdak laki nieh. time aku jalan dia keja dOk ikOwt aku jew.. tak tau lar daqy kOlah mAna budAk tuhh~
tp yg aku paling syOk time dia dOk ikOwt aku,,dia jatOh. lutut dia brdarah ciAn die. tuh larr jalan tengok depan.bukan tngOk aku. ngOk tol buDak tuhh. ermm,, oke larr aku pown dh penat nieh! nk relax .homewOrk aku bt weekand nie larr.dew bnyak masa lagi.kan cuti raya cina. ikOwt lar mcm aku pemalas nak mampuih~ kbaiii and aku nak ucap= Happy Chinese New Year ◕‿◕